اعتراف میکنم...!!!!!!
I Die 4ever
اعتراف میکنم...!!!!!!

اعتراف می کنم فقط به این امید والیبال بازی می کنم

 

تا یه دفعه توپ بخوره تو صورتم و دماغم بشکنه و برم عملش کنم!

 


اما خب مث این دماغ من جنسش از فولاده نه غضروف،

 

هر وقت توپ محکم میخوره بهش فقط و فقط قیافه ش زایه تر

میشه.../:

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت20:39---25 شهريور 1393
خب کلن ضایه هسی
پاسخ:خفه خخخخخخخخ بخشی از خاطرات تو بود


باران عشق...
ساعت18:19---25 شهريور 1393
آدمی را امتحان به کردار باید کرد نه به گفتار, چه بیشتر مردم زشت کردار و نیکوگفتارند. دست خودمون نیست که اینهمه حرفامون رو عوض میکنیم چون روی زمینی ایستاده ایمکه هر روز خودشو دور میزنه
پاسخ:ممممممممم من ک چیزی نفمیدم خخخخخخ اگه فمیدی ب منم بگوه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ســــــــــــــــــاحل | ..